tisdag, september 18, 2007

Kort uppdatering

Nu har jag fått nyckeln... vilket känns otrolig bra. Så bra att det nästan inte känns. Körde Napoleon - Cleoptra hela måndagen så den låten har på sätt och vis blivit lägenhetens officiella tema. Får väl köra den på repeat när det blir inflyttningstapas lite senare kring månadsskiftet.

Har börjar i Göteborg också, än så länge både roligt och lärorikt. Kunskap är najs, lite som frisk höstluft - man vill bara svälja mer och mer! Mindre kul är väl själva pendlingen men det skall jag väl lyckas få rutin på såsom med allt annat här i livet.

Arbetstrycket totalt var nära en kollaps kändes det som i slutet av förra veckan/måndags. Har dock fått rätt på det nu så jag kan inte göra mycket mer än att le och lyssna in Napoleon (mycket Napoleon nu..) och Michael Bublé. Den där låten Everything lär ha funnits ett tag men jag upptäckte den (hör och häpna) först förra veckan. Sweet satan!

Så vi har väl kort och gott två musiktips idag. Det och en bild från lyan!

1. Napoleon - Cleopatra
2. Michael Bublé - Everything

och så bilden:

En så kallad "multirole-toalett". Duscha, borsta tänderna och uträtta behoven på samma gång.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

bla bla. jag kommer och hälsar på sen...snart alltså. 7877

mån sep. 24, 01:19:00 em  
Blogger Jojobaolja said...

Haha.
Jag skämdes över att ha lagt in MB:s Everything på ipoden.
Jag är, med andra ord, i gott sällskap.
Lovely.

tis sep. 25, 01:46:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home