fredag, september 29, 2006

No english - too tired

så det blir på svenska, för en gång skull...

Och det är lite på grund av det faktum, att jag är trött. Klockan är på tok för mycket för att jag skall sysselsätta mig med något annat än sömn och vackra drömmar. Men det gör jag inte, jag har inga vackra drömmar, jag ligger och vrider mig, vänder mig. Våndas, lider och mår pissapa (bra ord).

Varför in i helvete skall jag behöva vara sömnlös?

Vad har jag gjort för att förtjäna det?

Jag har inget svar, och all den nedbrytande analys som upptar alldeles för mycket av min vakna tid har inte gett mig något svar.
Bara vånda, ångest... sorg... besvikelse.


Det borde vara över nu, men på något sätt så känns det just nu som att det är på väg nerför, igen.


Jag har trots allt aldrig gjort något annat än älskat & hållt av. Blivit sårad, besviken och ledsen.
Men det är jag som ligger sömnlös.

Jag får ta skiten.


Jag önskar nästan att jag är som du verkar vara.
Men innerst inne vet jag, bättre.

Och innerst inne, bakom sorgen, besvikelsen och ilskan.
Önskar jag att du hade förblivit den prinsessa jag höll av.
Ärlig, öppen, älskande, fin & en vän.


Tillbaks till våndan. Hej då.