tisdag, oktober 24, 2006

Relocating...

2 Comments:

Blogger Jojobaolja said...

Haha.
Sexkantsnycklar och ny inredning alltså?
Vilket härj.
Och du blev, utan förvarning, ombedd att delta i spektaklet?

Bomben varade, som tur var, endast i några timmar. Men mamma hann berätta hur avskyvärt det faktiskt var i korridoren där jag bor. Hon har så mycket åsikter, det lilla stora människan.

Tentan är på kognitionspsykologi och jag gråter blod för min förmåga att inte tro på mig själv.
Jag är 22 år år herregud, enligt mig skulle den fasen varit avklarad för flera år sedan.

Vad skönt att rfsuprojektet går bra. Verkar dom nöjda?
Du har ju skrivandets gåva så..

ons okt. 25, 01:21:00 fm  
Blogger Jojobaolja said...

Tomtar i trumpeten?
Flugor i trumpeten brukar ju annars vara en benämning för diverse sjukdomar under byxan.
Julvarianten kanske, haha. (Nä, usch.)

Av ditt inlägg att döma har du inte tummen mitt i handen, imponerande. Jag är uppväxt med en far som inte vet hur en måttstock används. Paradoxalt nog sköter mamma såväl lagning av trasiga cykeldäck, montering av nya möbler som ekonomiska ting i familjen Gustavsson-Schollin. Man slutar aldrig förvånas.

Vad bra att det flyter på med arbetet med London. Har du läst i England eller USA? Eller är någon av dina föräldrar därifrån? Med tanke på din fallenhet för det engelska språket menar jag.

Du vill höra mer om mig och musik.
Smickrande.
Jag ska försöka skriva mer om det, det är ett musikaliskt universum.

ons okt. 25, 10:53:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home