onsdag, januari 17, 2007

Skåne är regn. Regn är så mycket mer...

Häromdagen tog jag upp min stålsträngade gitarr, det tog sisådär 3-4 minuter innan jag helt plötsligt insåg vart det var på väg. Med kroppen tätt mot mitt bröst blev basen så mycket mer än svängningar i luften. Jag kunde känna rytmen i blodet, melodin som växte fram i tanken och slutligen blev ord...

Sen så skrev jag om det på min blogg... men det var svårt att återge känslorna & glädjen i att finna den där melodin. Det var näst intill omöjligt att förklara hur sanslöst medryckande och starkt det lät.


Så kom jag in på det igen...
Man skall hålla sig till det man är bra på. Det brukar jag säga.
Jag tänker ta reda på vad som är min grej, sen skall jag köra på den.

110% om vi skall vara business
helhjärtat om vi skall vara så

Jag gör som Martin brukar, 120%, helhjärtat
& med livet, själen & mitt allt som insats.

3 Comments:

Blogger Save the Pengiuins said...

Den där filmen på youtube var ett gott exempel! Break a leg!

ons jan. 17, 11:47:00 em  
Blogger Save the Pengiuins said...

Prövade Du inte att klicka på < länk >länken< / länk >< frågetecken >?< / frågetecken>

tors jan. 18, 10:42:00 fm  
Blogger Jojobaolja said...

Handduk eller en babyblå morgonrock.
Och med huvudet fullt av infantila tankar.

mån jan. 22, 09:29:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home