tisdag, maj 15, 2007

Vad fan tog medmänskligheten vägen?

Igår jobbade jag över - I love it.
Det är lugnt, man får saker gjort & man kan fokusera 100%.

Runt 22 bestämmer jag mig för att åka hem, går till tåget.
Är framme strax innan avgång.. ser konduktören.

Hon går på, börjar stänga dörrarna... jag springer fram!
Och vad gör bitchen? Hon tittar på mig, skakar på huvudet och skiter totalt i mig.
Klockan är nu ca en halv minut INNAN avgång.

Resten av kvällen ägnades åt att tänka onda tankar om en viss tjej på sj.
Någon lär inte ha fått till det på ett bra tag...

2 Comments:

Blogger Jojobaolja said...

Man blir arg och man blir förbannad.
En halv minut?
Hon är säkert förtryckt av någon mansschauvinist i ledningen.
Det var liksom den lilla hämnd hon kunde ta.
Stackars M.

ons maj 16, 12:15:00 fm  
Blogger Save the Pengiuins said...

Nej. Hon BÖR bli förtryckt av någon mansschauvinist i ledningen.

ons maj 23, 07:45:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home