torsdag, april 12, 2007

Dags för en uppdatering

Ja.

Vi hade middag igår, galettes och cider från normandie. Det och sällskap som gick hem i tid.
Magnus styrde köket, jag var först enbart sällskap (alla andra höll sig borta) men blev i slutet en smula inblandad även jag.
Hursom... jag tror det kommer upprepas.

Mer?
I tisdags var det flytt på kontoret igen (det sker löjligt ofta) och nu sitter jag helt avskild från övriga medlemar i mitt projekt. Därmed nytt stående skämt angående "Martins försvinnande". Jag hade dock förmånen (nåväl) att få bli inbjuden till veckans projektmöte ändå. Nästa vecka skall jag hålla utbildning igen, det roligaste (nej Nej NEJ) är att det inte finns tid någonstans för att förbereda den.


jag bara måste tipsa lite musik:

Joss Stone - HELA nya albumet
Lär ha fått ganska ljummen kritik från media, vilket inte säger någoting alls. Det är riktigt bra.
Börja gärna med: "Girl They Won't Believe It" och "Baby Baby Baby" för att sedan börja älska "There's Nothing Better Than" som faktiskt är ett bonusspår... damn.

/M

2 Comments:

Blogger Jojobaolja said...

Dags för en uppdatering.
JajaJA.
/E

tis apr. 17, 11:29:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Det har jag aldrig förnekat.
Men, det blir så mycket roligare för dem som inte förtår det.
/E

tis apr. 17, 11:51:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home