fredag, september 28, 2007

flytten och lite annat.

Till att börja med, FromLund spelar på eqmeni-festivalen i Lund fredagen den 12:e oktober! Kommer garanterat att bli skönt gung och kvällen till ära kommer vi ha lite backup i form av kör, klaviatur och percussion.

Läs mer om eqmeni
Lyssna in oss (utan backup)

Vidare så hade jag en idé om att dokumentera flytten till Malmö förra helgen, det gick sådär.

20 sekunder efter att jag påbörjat flytten togs första kortet (riktigt bra start) men sen dröjde till sen lördagsnatt innan jag tog upp fotograferandet igen. Kvaliteten på de bilderna är för övrigt usel.

Vad hände sen då? Jo det blev söndag. Brunchdags med andra ord.


Vad hände sen då? Inte överdrivet mycket, jag saknar handtag till köksluckorna. Besticken missade jag att ta med från lund och jag har inte bestämt mig för soffa, säng, bla bla bla...

Sen kom brorsan förbi på onsdagskvällen. När vi var ute och letade vattenhål & mat så kommer vi på något sätt in på bilar och parkering. Givetvis har jag glömt att förnya min p-biljett. Till lund bär det av och en rejäl stund senare är vi hemma och sjukt trötta... trött är jag således hela torsdagen. Och trött är bara efternamnet när jag kommer hem från Göteborg på kvällen...


trött och sur, klassisk martinbild

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

klassisk martinbild? ja, jag håller med ;) men du är omtyckt ändå! 7877

ons okt. 03, 12:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home