tisdag, januari 06, 2009

Humormaskinen

Min blivande svåger har en liten grej för sig. Mailar man en bild till honom så får man inom ett par minuter tillbaka en manipulerad kopia.

En riktigt humormaskin.
Se nedan och njut.

Mail 1

2008/12/11, Oscar Lundin :

Jag har skaffat en VD-assistent



Mail 1, Svågersvar




Mail 2

2009/01/05, Martin Lundin :

Hittade en kalender i paris med 3 bra bilder.
Vad kallas en sån där vit ram man har inne i ramen? Whatever, sjukt jobbig att skära till var den i alla fall.



Mail 2, Svågersvar


3 Comments:

Blogger Hi, I'm Gretchen DeVille! said...

passepartout (passparrtå uttalas det) menar du. :)
finare på bilden innan än efteråt, no offence!

fre jan. 16, 05:27:00 em  
Blogger Superoul said...

Ja. Men jag kom inte på det just då. Och frågan är om jag fått ett så kul svar om jag hade skrivit det :)

fre jan. 16, 11:51:00 em  
Blogger Hi, I'm Gretchen DeVille! said...

Nä, precis. Det hade du ju inte!

tis jan. 27, 12:45:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home