torsdag, augusti 24, 2006

Meeboo!

The super soul tip!
Simply Red - Sunshine






1 Comments:

Blogger Jojobaolja said...

Man måste inte vara på botten för att nå toppen jämt.
Självklart inte.
Det ligger ändå lite i att man inte vet vad lycka är förrän man upplevt sorgen. Och vice versa.

Jag målar.
Uteslutande abstrakta saker, mest på kul. Allt i olja och jag har en mamma som kopierar det jag gör. Hon får nämligen inga egna idéer säger hon och ler finurligt.
Min bildlärare skulle underkänna mig (dock slutade spektaklet på godkänt för att jag var så "trevlig och utåtriktad" läs: söt 16-åring) så du förstår vart nivån ligger.

Jag ler lite i mjugg.
Inte alltigenom äkta, inte alla gånger. Men det är mer med hjärtat än innan.

Hur har dagen varit?

tors aug. 24, 08:20:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home