onsdag, mars 07, 2007

Guillou - släng dig i väggen

Enligt källa skall Guillos årliga kostnad för pböter varit enorma för några år sedan.

Jag snittar i nuläget 2/månaden. Med en uppåtgående trend...
låt oss hoppas att det vänder.

(jag säljer nog bilskrället)

Annars, Onsdag. Jag ordnade med en schysst macka med bacon och kyckling vilket jag nu är minst sagt glad över. Ikväll skall jag laga en sablans tättmaskin och imorgon är det kalas (ja.. kalas)


Musik som rycker i mina ben och får mig att nynna under promenader:
Family & Fake Your Way To The Top båda från filmen Dreamgirls.


Soul brother!


Sorry baby, jag säljer dig med surfbrädshållare och allt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag säger bara "Desafinado".. du och jag. Ett tomt dansgolv... :)

ons mars 07, 06:55:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home