måndag, juli 09, 2007

Och så det här om att byta åsikt...

Schulman. Hatad & Älskad.

Jag tycker att han är skön.

Min kombo med flera tycker mest
"svin" "brat" blah blah blah...



Varför tycker inte jag det?

Låt mig ta hjälp av dagens inlägg på Sveriges just nu bästa blogg:

"Och så börjar alltså Båstad-veckan. Det är nu alla stockholmare ska visa hur det går till när man steker på riktigt. Stureplan töms fullständigt och i en lång idiotkaravan åker män i flottiga frisyrer nercabbat till Båstad. Detta är den mest genanta tid jag känner till. Jag har konsekvent vägrat att åka dit tio år i sträck, men jag kan inte låta bli att ta del av dessa pinsamma bilder som kommer upp på vimmelsajterna. Man sprutar champagne, man tar av sig på överkropparna, man gör vad man kan för att försöka se GRÄNSLÖS ut. Löjliga Stockholm ska ner och visa var skåpet ska stå."

Därför.
Så, om alla ni andra med förutfattade meningar kan backa tre steg.
Observera, tänk till... och sedan.
Förhoppningsvis kan ert brat-hat bestå,
och ni kan dela det med mig och Alex.

Killen är skön
punkt

1 Comments:

Blogger Save the Pengiuins said...

Han brukar vara skön och elak i kombination, men i detta fall tyckte jag bara att han var ärlig och realistisk.

mån juli 09, 02:09:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home